Geen tijd ! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Juliette - WaarBenJij.nu Geen tijd ! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Juliette - WaarBenJij.nu

Geen tijd !

Door: Juliette

Blijf op de hoogte en volg Juliette

20 April 2007 | Zambia, Lusaka

Heel kort berichtje, want ik ga zo naar huis om te koken (pasta met seafood in roomsaus ;-).

Vandaag weer drukke & mooie dag gehad. Vanmorgen samen met Sushma het National Museum bezocht en een huurauto voor morgen geregeld.

Vanmiddag samen met Thera naar NZP+ (National Zambian organisation for people living positively with HIV/AIDS).
Indrukwekkend om te zien en te horen waar zij mee bezig zijn en hoe ze het aanpakken. We hebben er bijna tweeenhalf uur gezeten en zijn weggegaan met een hele positieve indruk !
Meer hierover een andere keer.

Uiteraard heb ik Raymond (de contactpersoon) ook uitgebreid verteld over het Remember me project en hij zag gelijk allerlei mogelijkheden en was enthousiast over het feit dat we al best wel wat Zambiaanse talen konden leveren. Hij wil ook de zusterorganisaties in andere landen over ons project informeren, dus ik hoop dat het vlammetje een vuurtje zal worden !
Ook voor verdere vertalingen zal trouwens een vraag uitgaan.

Voor nu even genoeg. Zondag of maandag meer. Morgen (vertrek om 6:30 !!!) ga ik naar Monze en Sushma en misschien ook met Thera gaat/gaan mee om de workshop ook mee te maken en 's avonds zal ik Mwamba van Source Connection ontmoeten. Drukke dag dus, maar wel heel erg veel zin in !

• 21 April 2007 - 10:33

Alexander:

Hey Sis,

Klinkt allemaal erg gaaf wat je aan het doen bent. Mooi dat er zo enthousiast op "Remember me" wordt gereageerd, geniet ervan!
    Plan je agenda niet te vol, want je moet straks nog wel lekker ontspannen :-P
    Ik ben erg benieuwd naar je foto's.

Hier gaan alle voorbereidingen gestaag verder. Eigenlijk moet er nog maar één ding geregeld worden. En dan de dag zelf, maar dat zal wel goed gaan :-D

Liefs, Alex

• 23 April 2007 - 11:32

Titia:

Wow Juul, dat gaat mooi daar!
    Kijk trouwens even in je mail, als je daar tijd voor hebt. Marjon stuurde Kaonda en ik stuurde die naar je door.
    Pas goed op jezelf! En doe een beetje rustig aan in deze vakantietijd!