Lusaka - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Juliette - WaarBenJij.nu Lusaka - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Juliette - WaarBenJij.nu

Lusaka

Door: Juliette

Blijf op de hoogte en volg Juliette

17 April 2007 | Zambia, Lusaka

Hi guys,

Zoals verwacht ben ik ondertussen veilig aangekomen in Lusaka. Weinig geslapen tijdens de eerste vlucht naar Nairobi, des te meer op de tweede vlucht, ik sliep al voor we de lucht in waren !

Nog geen spannende avonturen beleefd, geen wilde verhalen, dus beetje saaie boel eigenlijk ;-)
Ik zit nu in een hele westerse arcade in een internet cafe met airco, dus als je zou zeggen dat ik in Rotterdam zat geloofde ik het ook.

Wel heb ik ondertussen kennisgemaakt met Thera en haar logé Sushma waar ik de komende week zal logeren. Sushma is gelijk zo lief geweest om me deze middag te "begeleiden" in de wondere wereld van simkaarten, minibusjes, en onbekende straten.
Zal vast komen doordat ik moe ben, maar vooralsnog lijkt elke straathoek op elkaar en hoop ik maar dat ik het huis straks terug kan vinden.

Nou goed, Zambiaans telefoonnummer is in ieder geval geregeld (zie profiel pagina). Mocht er nou iemand de verleiding niet kunnen weerstaan om me te bellen: Sushma vertelde me dat via 0900 0844 goedkoop naar Zambia gebeld kan worden. Uiteraard kan je ook kijken bij bellen.com voor de meest actuele info.

Later vandaag hoop ik nog een paar mensen te bellen in de hoop "afspraken" voor ergens deze week te kunnen maken. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal lopen & zijn, maar prio 1 is nu toch echt vanavond op tijd naar bed.

Ben moe, heb spierpijn & dorst... morgen beter.

Grz !

  • 17 April 2007 - 19:29

    5 Blikken Unoxsoep:

    Lieve Sjuul, een saaie boel en tóch spierpijn...wat een wondere wereld waarin alles mogelijk is. Hopelijk ga je inderdaad vroeg naar bed om de morgenstond met goud te plukken... Zeg, leest je oeder dit ook allemaal, dan zullen we ons toch enigszins moeten kuisen. Deeeeuuuhhh! Hopelijk niet, dus! Maak je niet teveel afspraken op een dag. Helemaal niet Afrikaans, lekker onder een palmboom gaan liggen ergens na een anderhalf uur werk of zo. Ter geruststelling : Op de warmoesstraat hebben we op 30 april 5 blikken Unoxsoep. Hopelijk is het Koninginnesoep, anders gaat het echt water naar de zee dragen worden...Veel heet plezier in de saaie straten van Lusaka!
    kus, Ray


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 12862

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 02 Maart 2015

US Roadtrip 2015

27 Januari 2015 - 31 December 2014

Divers

13 September 2008 - 29 September 2008

ZendCon 2008

11 Januari 2008 - 10 Februari 2008

Zuid-Amerika 2008

16 April 2007 - 09 Mei 2007

Zambia 2007

Landen bezocht: