Onderweg ! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Juliette - WaarBenJij.nu Onderweg ! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Juliette - WaarBenJij.nu

Onderweg !

Door: Juliette

Blijf op de hoogte en volg Juliette

16 April 2007 | Nederland, Schiphol

Na door mijn lieve oom en tante naar de trein gebracht te zijn, ben ik nu dus officieel onderweg !

Na wat gedoe met het inchecken zit ik nu in het communications center van KPN op Schiphol. Over een uur vertrekt mijn vlucht en ik dacht laat ik die tijd eens nuttig gebruiken door iedereen te laten weten dat ik vanaf nu echt niet meer te bereiken ben ;-)

Reisgids Zambia heb ik zelfs op Schiphol niet gevonden, maar ach, die zullen ze in Lusaka vast ook wel hebben.

Ik heb ondertussen van twee van de vertalers van het herinneringsboekje een reactie op mijn mail gehad en beiden reageerden heel enthousiast. De een hoop ik in de eerste week te zien (in de omgeving van Lusaka), de ander in de derde week - hij zit in Monze wat tussen Lusaka en Livingstone schijnt te liggen, dus dat wordt een mooi uitstapje onderweg naar Livingstone.

Van Dorine van SourceConnection heb ik gisteren ook nog een hele hoop info & contactgegevens van mensen in Zambia gekregen, dus ik ben heel benieuwd wie ik allemaal ga ontmoeten en hoe dat zal zijn.

Ik hou jullie op de hoogte !

Laters !

• 16 April 2007 - 19:38

P.kokers & Z. Hutten:

Ergens vliegend boven Europa, moet ik je helaas laten weten vandaag niet naar het overleg op de Keizersgracht te hebben kunnen gaan. Ik moest een feest voor morgenmiddag regelen, althans het feit dat het ineens toch een stuk kouder gaat worden (is het inmiddels ook al) en daar sta je dan met je haring- en ijscokar...ik weet het een luxe van jewelste in Zambia, maar hier iets heel lastigs. Er moest ineens een tent komen en vergunningen en zo. Dus ik moest verstek laten gaan. Komt allemaal wel weer goed. En de rest : Thomas als altijd bezorgd(deeeuuuhhh; Ruud was gisteren zo ontzettend lief, en public ! De wereld is vol liefde en wonderen.
    En wat bijzonder dat je niet meer bereikbaar bent. Een toestand die je hoop ik nog wel even vol kunt houden. Is erg goed en genezend voor je, alleen maar praten met de olifanten !
    En nu dan op weg naar het Land van Peniskokers en Zwoele Hutten !!! Voor strakjes in het vliegtuig : Lekker slapen en morgen gezond weer op !
    Dikke kus,
    Ray (mede namens de blanke mannen)