Peru - Bolivia - Chili - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Juliette - WaarBenJij.nu Peru - Bolivia - Chili - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Juliette - WaarBenJij.nu

Peru - Bolivia - Chili

Door: Juliette

Blijf op de hoogte en volg Juliette

10 Januari 2008 | Nederland, Huizen

Argh... nog een paar uur voordat ik van huis vertrek en ik ben er nog helemaal niet klaar voor !!!

Wilde toch even snel laten weten dat dit blog nu weer actief is en vanaf morgen/zaterdag er weer nieuwe reisverhalen zullen verschijnen.

Als je het leuk vindt om een berichtje te krijgen als ik hier weer wat neerzet:
Je kan je via het blokje links op de pagina inschrijven voor de mailinglijst.
Alternatief kan je me ook via RSS volgen:

In mijn profiel staat wederom mijn reisschema en contactinformatie.
Grote kans dat ik ook in Peru een tijdelijk telefoonnummer zal hebben, zo ja, dan komt dat uiteraard ook weer daar te staan.

Groetjes,
Juliette

• 10 Januari 2008 - 17:14

Titia:

Aan je mail te zien zul je nu ± in de trein naar Amsterdam zitten. Ik wacht met spanning op je eerste zyuidamerikaanse bericht.
    Ik wens je van harte een goeie, vruchtbare, gezellige en kleurrijke tijd toe.

• 11 Januari 2008 - 10:43

Ray:

Lieve Sjuul,
    inmiddels lig je (sigaretloos, hahaha)in Morpheus armen ergens boven de Atlantic! Ruudje heeft mij nog even gebeld dat jullie elkaar nog even gezien hebben en dat hij advies kon geven hoe te handelen. Hoop dat je er goed doorheen bent gekomen, zeker met je lensvloeistof.
    Het was erg fijn je nog even te zien vanmorgen en het was een lekker broodje, toch?
    Als je dit leest, zal ik zeggen : Welcome to Lima ! Hoop dat je lekker hebt kunnen slapen en toch nog iets gegeten hebt. Pas goed op je spulletjes en Begin Er An!

Liefs, dikke knuffel (ik mis je nu al)

Ray

• 11 Januari 2008 - 17:36

Nienke:

Ik hoop dat je alles nog hebt kunnen regelen en wie weet ook nog een paar uurtjes slaap hebt weten te vinden.
    Have fun en tot over een maand.