Blond of blond ? - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Juliette - WaarBenJij.nu Blond of blond ? - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Juliette - WaarBenJij.nu

Blond of blond ?

Door: Juliette

Blijf op de hoogte en volg Juliette

06 Februari 2008 | Chili, Santiago de Chile

Even een hele snelle korte update:

Huwelijk was fantastisch !
Sas had de meest prachtige jurk aan die je kan voorstellen. Sergio als stralende bruidegom. Giga-bbq buiten rondom een dansvloer die uiteraard daarna nogal wat te verduren heeft gekregen.
Zondag nagenieten met zijn allen rondom het zwembad inclusief voetbalwedstrijd Nederland-Chili waarbij Sergio met de NLs meespeelde !!! (NL won)

Maandag weer op pad gegaan. Via de kust afgezakt via de meest mooie weggetjes die je kan verzinnen. Roofvogels, mannen te paard, honden en zelfs een zwijn op de weg.
Nauwelijks te beschrijven en jammer genoeg weinig foto´s omdat het vaak lastig is om een veilig plekje langs de kant te vinden.

Vandaag via de grotten bij Lebu en de waterval bij Puren (hou me te goede, heb de kaart niet bij me) naar Pucon. Ik ben er bijna en ga een dagje vakantie meevieren met Sergio, Saskia, de overige Seevinckjes en mam en Wim. Ik kreeg de indruk dat een nog groter deel van het weekend gezelschap op enig moment in Pucon zal zijn, dus zal een gezellige boel worden.

Groetjes & veel plezier in de sneeuw !
Juliette

P.S.: oh, en dat blond of blond slaat op een cassier in een tankstation waar ik een CD wilde kopen (radio valt telkens weg). Dat kon alleen tussen 8 en 19 uur. Het was 18 uur en dat kon ik ´m jammer genoeg niet aan zijn hoofd praten. Nou ja, hij bleef maar vasthouden aan de verkooptijden.. Ik begon ernstig aan mezelf te twijfelen totdat mensen achter me er zich ook mee gingen bemoeien en die kerel collectief voor blond verklaarden.

  • 07 Februari 2008 - 05:18

    Ray:

    Leuk om te horen wat de bruid aan had, maarre...wat had de bruidegom aan? Of was dat weer niet belangrijk, sexist, hahaha!Plezier in de sneeuw ?, ben net een paar dagen in stralend Namen geweest, hoewel het maandag in Frankrijk wel heel erg regende. Jammer dat jij geen foto's hebt, had ik graag gezien. Ik heb wel pics, staan op mijn hyve (al weer een nieuwe fotowebite...hahaha!). Met Dennis alles goed, gisteren AMC geweest voor operatie besprekingen, er zit vaart in, hoi! Ruudje werkt heel hard, zowel op Schiphol als aan de studei, wat is er met die knul? En Thomas was vorige week jarig; ik heb een CD van de Ontdekking van de Hemel voor hem gekocht...Zou het helpen denk je? Gaat je vlucht nog door als gepland? Kan ik klaar staan met je trui om je in deze koude tijden op te vangen. Met paraplui!
    Tot snel! Kus,

    Ray

  • 07 Februari 2008 - 09:33

    Els:

    Hey vakantieganger!! Het zit er al bijna weer op, wat gaat de tijd snel. Ben erg benieuwd naar al je foto´s en verhalen. Ik ben inmiddels verhuisd naar Amersfoort dus binnenkort moet je even komen kijken. Nog heel veel plezier en geniet nog even van alles. Een hele goede vlucht terug en ik spreek je snel!

    Groetjes, Els

  • 07 Februari 2008 - 12:18

    Titia:

    Ha Juul, even gauw, want ik heb workshop. Zou dat zwijn aan de Veluwse drukjacht ontsnapt zijn?
    Knuffel, Titia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 12884

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 02 Maart 2015

US Roadtrip 2015

27 Januari 2015 - 31 December 2014

Divers

13 September 2008 - 29 September 2008

ZendCon 2008

11 Januari 2008 - 10 Februari 2008

Zuid-Amerika 2008

16 April 2007 - 09 Mei 2007

Zambia 2007

Landen bezocht: