Bijna weg uit Lusaka - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Juliette - WaarBenJij.nu Bijna weg uit Lusaka - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Juliette - WaarBenJij.nu

Bijna weg uit Lusaka

Door: Juliette

Blijf op de hoogte en volg Juliette

24 April 2007 | Zambia, Lusaka

Nou, vandaag weer lekker rommelig.

Ik zou samen met Sushma gaan fitnessen, maar werd vanmorgen gebeld voor weer een Remember me afspraak, dus uiteraard gooi ik het schema om en heb ik toen net nog met twee hele leuke Zambiaanse zitten praten over het project.

Nu snel nog een nieuwe Engelse copie van het boek geprint en dan vlug weer naar huis om richting airport te gaan.
Ik vlieg om iets over half 3.
Ben in ieder geval al helemaal gepakt & heb mijn kamer al leeg gemaakt, dus kan snel weg.

Nou goed, ik ga een week echt vakantie houden en ben op koninginnedag hier terug.

Er is dan een groot feest voor alle Nederlanders op de Ambassade waar ik ook heen zal gaan. Verslag volgt tzt.

Groetjes & tot over een weekje !

  • 24 April 2007 - 10:24

    Els:

    Hi, geniet van de tocht en ik zie het verslag graag tegemoet. Mooie foto´s hoor. Veel plezier! Groetjes, Els

  • 24 April 2007 - 11:14

    Nog Net Te Pakken?:

    Dat dacht ik wel, een afspraakje nét als je moet fitnessen. Gelukkig moest je rennen, dus dat compenseert een beetje. Gezien je programma moet je jou heus wel tussen de apen zetten om écht, écht vakantie te kunnen gaan houden. Vooral die borrel op Konininnedag lijkt mij erg gezelllig; blanke planters onder elkaar toosten op hun vorstin in het verre vaderland. Heb je een week de tijd om het Wilhelmus uit je hoofd te leren! Veel plezier nogmaals!

    Ray

  • 27 April 2007 - 16:19

    Titia:

    En nog Koninginnedag vieren ook in Zambia - ga je ergens op een matje zitten?
    Ik hoop dat je geniet van je vrije week: remember: dat ging je toch doen!

  • 29 April 2007 - 06:35

    Titia:

    Ha Juliette, ik ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe je avonturen van de afgelopen (en de volgende) dagen zijn. Veel liefs, Titia

  • 30 April 2007 - 10:28

    Hoi:

    Ik lees met veel intresse je verslagen en zie dat je weer enorm veel energie in je project steekt . Maar ik hoop ook dat je in het Wildlife Camp Park nieuwe ervaringen en veel indrukken hebt opgedaan wat onze natuur ook jou te bieden heeft. Dat je geroken hebt aan de planten en dieren die onze aarde bevolkt. Maar vooral de natuurlijke rust kunnen geven .

    De foto's die je bij de verslagen hebt geplaatst geven een mooie indruk van de omgeving en belevenissen van je reis . Hierin staat in je verslagen dat remeber me een belangrijke missie is om deze reis te maken. Misschien is het wel , Whats jour drive to live ?

    Hierin zijn deze komende dagen met herhindering wel passend met het zoeken naar en geven van antwoorden .Zeker is dat je met je project er alles aan doet om iets waardevols te geven.

    Als je weer gaat fitnessen en je in de gelegenheid bent kan je een bezoek brengen op het zelfde adres van dit gebouw namelijk het volgende :
    Agricultural and Commercial Soociety of Zambia met misschien wel de volgende optie : Dit kan voor de opbouw en levens onderhoud van de plaatselijke bevolking van belang zijn .

    Als je contact weet te leggen met deze kan je straks in Nederland misschien wel een bv rozekweker intersseren om eens een project te starten . Hiermee krijg je direct een opbouwende functie waarbij geld stromen kunnen lopen naar de mensen zelf. Zeker met Willie van het Commnuity Development College ven Monze .

    Misschien haal ik weer alles door elkaar maar dat ben je van mijn gewend dat ik geen grenzen zie en alleen maar in mijn ogen de zorg en verandering wil bewerkstelligen .

    Voor straks hoop ik dat ze de juiste Martinie kunnen inschenken , of ga je zelf weer eens achter de tap staan ? En schenk je voor anderen het juiste in ?

    Groeten en ga genieten , Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 12870

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 02 Maart 2015

US Roadtrip 2015

27 Januari 2015 - 31 December 2014

Divers

13 September 2008 - 29 September 2008

ZendCon 2008

11 Januari 2008 - 10 Februari 2008

Zuid-Amerika 2008

16 April 2007 - 09 Mei 2007

Zambia 2007

Landen bezocht: